La xarxa de periòdics de proximitat Línia va tenir al desembre una difusió de 331.350 exemplars de mitjana mensual, segons les dades certificades de PGD. Amb aquestes xifres, Línia es manté com la capçalera gratuïta no diària amb més difusió de Catalunya.

En concret, al desembre, Línia Vallès va tenir una difusió de 7.975 exemplars setmanals certificats, mentre que les edicions de Badalona, Gràcia, Sant Martí i Sants van registrar una mitjana de 14.975 exemplars quinzenals cadascuna d’elles.

De les 14 capçaleres mensuals del Grup Comunicació 21, les edicions de Línia Mar (Castelldefels, Gavà, Viladecans, El Prat), Ciutat Vella, Eixample, Horta-Guinardó, Les Corts, Nou Barris, Sant Andreu i Sarrià-Sant Gervasi van tenir una difusió de 14.975 exemplars mensuals respectivament, mentre que les edicions de Cornellà, l’Hospitalet, Sabadell, Línia Nord (Baix Llobregat nord), Línia Tres (Esplugues, Sant Joan Despí i Sant Just Desvern) i Línia Vallès (Cerdanyola, Barberà i Ripollet) van registrar 9.975 exemplars mensuals cadascuna.

Capgròs, el setmanari amb més difusió

Les xifres de la xarxa Línia en conjunt superen les obtingudes per altres capçaleres de proximitat auditades per PGD. En concret, al desembre, amb periodicitat mensual Aquí Berguedà va registrar 9.996 exemplars de difusió, i Els Colors del Pla de l’Estany, 4.995, mentre que Freqüència va tenir una difusió de 12.550 exemplars quinzenals.

Quant a les capçaleres setmanals, Capgròs va assolir els 27.281 exemplars de difusió; La Fura, 25.270; Notícies TGN, 24.950; Tot Sant Cugat, 22.594; Reclam Osona-El Ripollès, 19.195, i L’Enllaç dels Anoiencs, 10.990 exemplars.