L’Agència Catalana de Notícies estrena per la Diada una nova imatge coincidint amb la celebració del seu 25è aniversari. A partir d’aquest dimecres, els serveis de l’ACN mostraran un nou logotip i una nova gamma de colors corporatius, tant al seu web com a les xarxes socials i aplicacions de missatgeria. D’aquesta manera, l’ACN evoluciona el logotip que ha estat la seva imatge durant més d’una dècada.

L’estrena forma part de l’aposta de l’Agència per fer una renovació constant, que va començar amb la posada en marxa a principis del 2022 de la nova plataforma digital i un nou gestor intern de continguts. Des d’aleshores, s’han incorporat progressivament nous serveis, com el de periodisme de dades amb visualitzacions i descàrrega d’arxius, l’hemeroteca o les alertes personalitzades, aquestes últimes pensades especialment per a empreses i institucions.

El servei de previsions s’avança

Coincidint amb el canvi d’imatge, l’ACN també avança una hora el seu servei de previsions. A partir d’aquest dimecres, els subscriptors podran conèixer els actes que la redacció de té previst cobrir el dia següent a les 19 h, i no a les 20 h com fins ara.

Des de la seva creació el 1999, l’Agència Catalana de Notícies ha publicat més de 3 milions de continguts, ja siguin textos, àudios, fotografies o vídeos, amb una mitjana de 400 documents diaris servits als seus subscriptors.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram