L’Associació Catalana de Ràdio organitza aquest dijous al matí la jornada internacional L’èxit de la publicitat a la ràdio, que se celebrarà al Saló de Graus de la Universitat Internacional de Catalunya. La jornada comptarà amb quatre ponències i una taula rodona en què diversos experts exposaran casos d’èxit de l’eficàcia del mitjà i presentaran dades, exemples i eines d’arreu d’Europa.

Les quatre ponències, són: It’s hard to be a catalan broadcaster (Com costa vendre la ràdio!), a càrrec de Francesc Robert, d’Atresmedia Radio, secretari de l’ACR i professor de la UIC (10.30 h); Radio Advertising is a powerful business booster, de Thierry Mars, director de ràdio de l’EGTA – Association of TV & Radio Sales Houses (10.45 h); El poder persuasiu del so: casos d’èxit de branding sonor, de Montserrat Vidal-Mestre, dra. en Ciències de la Comunicació (11.35 h), i How to get Advertisers See Radio Differently, de Lucy Barrett, directora de clients a Radiocentre i presidenta de la World Radio Alliance (12.05 h).

La jornada L’èxit de la publicitat a la ràdio finalitzarà amb una taula rodona que comptarà amb la participació de Thierry Mars, Lucy Barret i Enric Yarza, propietari de Media Hotline (12.35 h).