Andorra Televisió estrenarà el 17 de novembre A l’alça, un programa de l’Agència de Notícies Andorrana dedicat a les iniciatives empresarials i l’economia del país. Es tracta de la primera col·laboració entre la pública RTVA i la privada ANA, els dos principals grups de comunicació andorrans.

A l’alça forma part de l’aposta de l’agència per potenciar els continguts audiovisuals. Presentat per Elisabet Cortiles i dirigit per Àlex Mendoza, el programa s’emetrà els dimarts després de l’Informatiu vespre. També es podrà veure al portal Andorra Difusió de la RTVA i a les plataformes digitals de l’ANA.

Cada capítol d’A l’alça tindrà una durada de 25 minuts i estarà format per tres reportatges i un test ràpid que passaran els principals representants del sector econòmic, financer i polític del país.

El programa pretén reflexionar sobre els grans reptes que afronta el territori amb una mirada optimista i positiva. La voluntat és abordar continguts econòmics de manera entenedora i amb un estil “fresc i desenfadat”.