L’Associació de Mitjans d’Informació i Comunicació ha renovat el seu web. El nou portal aposta per una major presència de la imatge, està enfocat a una major usabilitat per a l’usuari, i prioritza el fet de donar a conèixer les activitats de l’AMIC. L’objectiu del nou web és donar suport als 475 mitjans associats a l’entitat i ser un referent per als professionals de la comunicació, les administracions, el conjunt del sector dels mitjans i les empreses del territori.

Una de les novetats és la incorporació de l’apartat d’AMIC Media, a través del qual l’entitat articula campanyes de publicitat per a les diverses empreses interessades. També s’ha creat una nova secció d’imatges, on es poden trobar fotografies dels diversos esdeveniments de l’AMIC des de 2006. A més, s’ha dissenyat un nou menú, més intuïtiu, on es reflecteix tot el que fa l’associació.

Amb el nou web, l’AMIC vol, per una banda, facilitar als mitjans l’accés a conèixer tots els serveis dels quals disposen a través de l’entitat (banc d’imatges, banc de continguts, control d’audiència, carnets de premsa, etc.), així com informar a través de la secció de Notícies de totes les novetats de les capçaleres associades.

I per altra banda, proporcionar informació a empreses i administracions públiques interessades a crear campanyes de publicitat a través de la premsa de proximitat de com fer-ho de la manera més senzilla. En aquest sentit, l’AMIC s’encarrega de tot el procés amb l’objectiu de fer arribar el missatge, a través dels mitjans associats, a tots els segments que l’anunciant vulgui.

El president de l’AMIC, Ramon Grau, destaca que l’entitat ha apostat per modificar la seva pàgina web corporativa amb la finalitat de “complementar i millorar tots els serveis per als associats, empreses i administracions públiques; aplicant un disseny responsive, intuïtiu i molt més visual”. Grau remarca que aqueta transformació digital busca ser “un punt d’inflexió en la manera d’actuar de l’AMIC durant els propers anys”.