L’Associació de Mitjans d’Informació i Comunicació i Google inicien una col·laboració amb l’objectiu d’establir una relació més estreta per donar resposta als canvis en l’escenari europeu i l’entrada en vigor de la nova directiva sobre continguts digitals, entre d’altres.

La primera sessió de treball tindrà lloc el 15 de desembre i anirà a càrrec de Luis Collado, responsable de news & publishing de Google EMEA i principal interlocutor amb els mitjans de comunicació. Collado presentarà les accions i les activitats de la tecnològica als mitjans de proximitat i analitzarà el nou marc legislatiu europeu i la manera en què impactarà en els mitjans digitals.

L’activitat tindrà lloc a l’Auditori del Col·legi d’Arquitectes de Catalunya de 12 a 14 h i comptarà amb l’assistència d’una vuitantena d’editors i periodistes de mitjans de l’AMIC.

“Aquesta activitat amb Google és una mostra més de la voluntat de l’AMIC per establir acords de col·laboració amb els agents principals de l’ecosistema digital”, destaca el president de l’entitat, Ramon Grau.

L’AMIC entén que tenir una via directa de comunicació amb Google és “fonamental” per donar resposta a les necessitats dels seus associats, i alhora poder continuar innovant en el sector de la premsa de proximitat i treballar per millor la presència de la llengua catalana en les plataformes digitals.