L’Associació de Mitjans d’Informació i Comunicació no només manté la seva activitat habitual –en règim de teletreball–, sinó que ha reforçat l’elaboració de continguts perquè els associats puguin suplir la caiguda de notícies més enllà de la crisi del coronavirus.

En concret, el Banc de Continguts de l’AMIC continua amb la seva activitat setmanal, que ha reforçat amb més continguts que puguin ser d’interès per als lectors i permetin un respir entre el ritme frenètic informatiu sobre el coronavirus; articles breus sobre nutrició, creació de reptes, consells de bellesa, noves tecnologies, mascotes, llar i decoració, esport, etc.

Amb tot, també s’estan creant continguts enfocats a com fer front a la pandèmia, com per exemple Renta’t bé les mans i evita el contagi del coronavirus Covid-19, Consells per qui comença a teletreballar o El telèfon mòbil, font de bacteris, entre d’altres. En paral·lel, s’està incrementant el nombre d’articles per donar resposta a la necessitat d’alguns editors d’obtenir més continguts derivats de la crisi del coronavirus.