![](https://comunicacio21.cat/wp-content/uploads/empreses-ara.jpg)
Portada del primer número d’Empreses [foto: Ara].
El nou suplement tindrà 12 pàgines i serà una publicació extraïble de l’edició impresa de l’Ara. A més, els seus articles també tindran, com el seu predecessor, una versió digital que s’anirà publicant al llarg de la setmana.
“Volem ser un reflex de la realitat econòmica i empresarial, també des d’una mirada internacional a través de la xarxa de corresponsals i de la col·laboració amb la prestigiosa capçalera The Economist”, explica Albert Martín, cap d’economia de l’Ara i coordinador del suplement.
“Posarem el focus en empreses i empresaris, des de grans multinacionals de tot el món fins a històries de pimes i autònoms de casa nostra; parlarem de dades, d’economia i de les tendències que cal tenir controlades. I ens acompanyaran economistes del nivell d’Andreu Mas-Colell, Oriol Aspachs, Judit Vall, Lídia Farré, Joan Ramon Rovira i Salvador Guillermo”, destaca el periodista.