El diari Ara ha estrenat Ara Bon Dia, un espai web informatiu específic per a les primeres hores de la jornada, que estarà actiu de dilluns a divendres, de 7 a 12 h, en la franja dels magazins radiofònics.

El nou espai ofereix una selecció de les principals notícies del dia, articles d’opinió en format àudio, i un mòdul per seguir l’actualitat minut a minut. A més, els usuaris també tindran accés a una recomanació de continguts multimèdia, tant en forma de vídeo com de podcasts.

Una altra de les novetats és un butlletí radiofònic d’Antoni Bassas, amb les notícies més destacades del diari, incorporant-hi talls de veu i la previsió meteorològica del dia. El periodista mantindrà la seva anàlisi diària en vídeo, que també formarà part de l’oferta del nou portal.

Producte mòbil

“La idea és que el lector pugui trobar en un sol espai tot el que està passant, però a diferència de Twitter aquí el contingut està seleccionat per l’equip de l’Ara Bon Dia, en contacte amb tota la redacció del diari. A més, els redactors fan resums cada hora del més destacat, perquè el lector pugui saber de manera ràpida què és el més important en cada moment”, explica Georgina Ferri, directora d’innovació i nous negocis del mitjà.

L’objectiu és oferir diverses maneres de consumir l’actualitat i “adaptar-se a les noves formes de consum d’informació” en una franja horària que és el prime time dels mitjans digitals i els radiofònics.

“L’Ara Bon Dia és un producte mòbil, pensat per ser consumit des dels dispositius mòbils durant els trajectes de primera hora. Per això inclou els podcasts: els lectors podran llegir els articles dels opinadors de l’Ara i també podran escoltar-los”, afegeix Ferri.

L’Ara Bon Dia és la materialització d’un dels projectes que l’equip d’innovació del diari va presentar fa un any. “Des que la cap de l’edició digital, Francina Bosch, va tenir la idea en el marc del grup d’innovació fins ara, el projecte ha anat evolucionant amb la col·laboració d’un grup d’usuaris de l’Ara que han pogut veure el producte abans i hi han anat proposant millores. És un servei centrat en l’usuari i amb l’ambició de satisfer les seves necessitats informatives”, afirma Ferri.

[/fusion_text][/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]