La cobertura especial de l’actualitat informativa al voltant de la sentència del procés realitzada per TV3 fer que la cadena liderés les audiències a Catalunya de forma incontestable, amb unes xifres que s’acosten a les assolides la tardor de 2017.

En concret, TV3 va ser líder de manera ininterrompuda de les 8.45 h fins a mitjanit de dilluns, i va tancar la jornada amb una quota de pantalla mitjana del 26,8%, a molta distància de la segona, Telecinco, que es va quedar amb un 10,2%.

Per darrere van quedar laSexta, amb un 9,2% de quota; Antena 3, amb el 8,1%; el 3/24, amb el 5,8% (la millor xifra des del passat 3 d’abril), i La 1, amb un discret 4,8%.

Els espais més vistos

L’alt interès informatiu va provocar que 3.169.000 espectadors connectessin amb la programació especial i els Telenotícies de TV3 i el 3/24 en algun moment almenys durant un minut.

Els cinc espais més vistos del dilluns van ser de TV3. El primer, el TN vespre, amb 983.000 espectadors i un 36,1% de share, i el segon el TN migdia, amb 687.000 espectadors i el 36,1%, respectivament els millors resultats des de la tardor de 2017.

Completen el Top 5 tres especials: l’especial d’abans del TN vespre, amb 680.00 telespectadors i un 29,7% de quota; l’especial de la tarda, amb 541.000 seguidors i un 31,4%, i el de migdia, seguit per 467.000 espectadors amb un 35,7% de share.

Gran seguiment digital

El portal de la CCMA va registrar dilluns 683.000 usuaris únics, la seva millor dada des del 27 d’octubre de 2017, amb un pic de consum a les 21 h de 117.000 navegants.

Durant la jornada es van fer més d’1.117.000 reproduccions de vídeo als mitjans digitals de la Corporació, i 280.000 reproduccions d’àudio, en ambdós casos el millor resultat també des del 27 d’octubre de fa dos anys.

Per la seva part, el 324.cat, la secció de notícies del portal, va registrar la seva tercera millor xifra d’audiència diària des del seu naixement.

Quant a les aplicacions mòbils, la de TV3 va aconseguir 69.940 usuaris únics, la millor xifra des de l’octubre de 2017; l’app del 324 va ser utilitzada per més de 103.000, el millor resultat des del novembre de 2017; i l’app de Catalunya Ràdio per 46.960 usuaris únics, també la millor audiència des de l’octubre del 2017.