El 2021, l’audiència televisiva mitjana a Espanya va ser de 6.546.000 espectadors, un 10,6% menys que els 7.319.000 de l’any anterior, marcat per l’estat d’alarma i el confinament, i la xifra més baixa des de 2007. Així ho indica l’informe anual de la consultora GECA amb dades de Kantar Media.

La davallada de l’audiència també es reflecteix en el temps dedicat al consum televisiu. En concret, la mitjana per persona va ser de 206 minuts diaris, una reducció de l’11,6% respecte dels 233 de 2020. En aquest cas, es tracta de la xifra més baixa des de 1993.

El temps davant la pantalla el 2021 es va reduir en tots els targets. Per edats, els majors de 65 anys van dedicar una mitjana diària de 361 minuts al consum televisiu (19 minuts menys que el 2020); la franja de 45 a 64 anys, 256 minuts (–32); la de 25-44 anys, 133 minuts (–29); la de 13-24 anys, 79 minuts (–20), i la franja de 4-12 anys hi va destinar 88 minuts (–31).

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram