Lavinia ha tancat el 2016 amb una facturació de 40 milions d’euros (un increment del 20%) i aspira a duplicar aquesta xifra de cara al 2020. Per aconseguir-ho, a mitjan febrer el grup presentarà un pla estratègic on, entre altres mesures, es potencia la seva internacionalització amb l’obertura d’una seu a Pequín, que se sumarà a l’actual presència a Brussel·les, París, Berlín, Algèria, Moscou i Nova York (les dues últimes ciutats, incorporades el 2016).

L’objectiu és que el negoci internacional passi de representar l’actual 15% al 25%, segons explica el president i fundador del grup, Antoni Esteve, a La Vanguardia. A més, s’està buscant alguna mena d’aliança a Nova York per créixer.

“Ja no hi ha fronteres al nostre sector: hem d’anar a vendre continguts a tot arreu i per a tota mena de pantalles”, assenyala Esteve, que manté la voluntat de preservar la independència de l’empresa. “Som prudents. Ara ens podem centrar a créixer i a desenvolupar noves tecnologies al voltant de la intel·ligència artificial a partir de la veu; les emissions en 4k, i la creació de continguts de qualitat”, assenyala a La Vanguardia.