Dos mesos després que Vértice 360º i Lavinia trenquessin la seva unió, el grup català ha decidit redefinir el seu organigrama directiu amb l’objectiu de posicionar-se com una companyia “més àgil, més orientada a negoci i capaç d’adaptar-se a un mercat tan canviant”.

Així, Miquel Rutllant ha estat nomenat nou director general de Lavinia, càrrec que compaginarà amb el que exercia fins ara com a director de l’àrea de negoci de serveis audiovisuals. Dins les àrees de negoci, Joaquim Cardona és el nou director d’interactius, mentre que Jordi Ferrerons continua al capdavant de l’àrea de continguts.

Paral·lelament, per potenciar el seu posicionament al mercat, Lavinia ha creat tres línies de direcció transversal que depenen de Rutllant: la direcció de desenvolupament de negoci, amb Lluís Garriga al capdavant; una direcció financera, a càrrec d’Iñigo Ruiz de Velasco, i la direcció de màrqueting estratègic, amb Albert García Pujades.

El nou director, Miquel Rutllant, substitueix en el càrrec Jaume Teodoro, que passa a ser vicepresident corporatiu en substitució de Ginés Alarcón, que al seu torn s’incorpora al consell assessor del grup.

Segons ha explicat Lavinia en un comunicat, durant els dos mesos transcorreguts des de la desvinculació amb Vértice 360º, el grup català ha estat treballant per recuperar la normalitat en el funcionament de totes les empreses, reorganitzar l’acció comercial i reordenar la situació financera. Un cop ho ha assolit, ha escomès la reordenació directiva.