El Grup Lavinia i l’agència de publicitat Arista han segellat un acord per desenvolupar projectes de manera conjunta en els mercats on operen ambdues parts. Fruit d’aquesta aliança, Arista Barcelona s’integra dins de LaviniaNext per impulsar els serveis end-to-end de creació i producció d’idees i solucions per a marques. En la resta de llocs on ambdues empreses tenen presència continuaran treballant de manera independent, tot i que es preveu que impulsin projectes de forma conjunta.

“En un món de canvi accelerat que afecta mitjans, marques i agències, LaviniaNext proposa ser un partner per a les marques, oferint un servei que va des de l’estratègia a la creativitat, passant per la producció i alineat amb les últimes tecnologies i tendències de comportament dels consumidors”, assenyala Carlo Rombolá, managing director de LaviniaNext. Segons ell, l’aliança amb Arista “referma la nostra proposta, reforçant-nos a nivell estratègic i creatiu en tot tipus de mitjans, entre els que destaquen les xarxes social”.

Lavinia destaca que l’operació amb Arista permet assolir “una nova dimensió” gràcies a la incorporació de nou talent en perfils creatius, estratègics i de gestió, així com de noves marques.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram