Les bones audiències que ha obtingut la segona edició d’Eufòria al llarg de les setmanes es va ratificar en la gala final. El talent xou de TV3 va batre el rècord de la temporada amb un 26,2% de quota de pantalla, 410.000 espectadors de mitjana, i una audiència acumulada de 794.000 televidents. Això sí, no va superar les xifres de la final de l’any passat, amb 473.000 espectadors i un 29,7% de share.

En total, 2.293.000 espectadors han vist la segona edició d’Eufòria en directe per la televisió, amb una mitjana del 20,4% de quota i 336.000 espectadors. La primera temporada la mitjana va ser de 21,3% de share i 342.000 televidents.

A més, fins a 350.000 persones van arribar a connectar en algun moment amb la retransmissió de la de Twitch del dia de la final, el rècord de la temporada.

Per altra banda, 24.904 usuaris únics van veure la gala final en directe als mitjans digitals de la CCMA, mentre que el 2022 van ser 29.300.

A més, es va registrar una audiència de 301.784 usuaris únics que van entrar al web d’Eufòria i 22.567 a l’aplicació de TV3 durant l’emissió. En la final de la primera edició van ser 278.000 i 80.700, respectivament.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram