L’Auditori de la Facultat de Comunicació Blanquerna acull aquest dijous, de 18.30 a 20.30 h, la segona sessió del cicle del cicle 10 en comunicació, organitzat per la Fundació Espai Català de Cultura i Comunicació (Escacc), que enguany es centra en les pràctiques i estratègies que permeten transformar un mitjà i adaptar-lo a un nou context digital amb diversificació de models de negoci.

La segona sessió, Marketing low cost: com aprofitar els nous canals, anirà a càrrec de Marc Cortès, soci director de Roca Salvatella. Quines són les millors estratègies de promoció per a les empreses que treballen a la xarxa i disposen de poc pressupost? Com pot una PIME cercar nous clients? De quina manera cal adreçar-se a les xarxes socials? Aquestes són algunes de les qüestions que es tractaran durant la sessió, on també s’abordarà l’elaboració d’un pla de comunicació integral i la fixació d’uns objectius realistes.

Canvis en el calendari de sessions

A banda, hi ha hagut canvis en algunes dates i una incorporació en el calendari de sessions del cicle, que queda de la següent manera: Televisió connectada: interactivitat amb el comandament a distància?, amb Marc Mateu, director de l’àrea de serveis interactius de TV3 (21 de juny); Mitjans i estratègies per a dispositius mòbils, amb Otto Sjöberg, president de Media(r)evolution (19 de juliol); Què faig si tinc una crisi de reputació que ha nascut a Internet?, amb Víctor Puig, consultor d’estratègia en comunicació online (27 de setembre); Impuls i distribució dels productes culturals a la xarxa, amb Juan Insúa, director del CCCB_LAB (18 d’octubre); El nou reporterisme digital: nou entorn, nous rols, amb Gumersindo Lafuente, adjunt a la direcció d’El País (22 de novembre); El relat de l’actualitat i la interacció del públic, amb Montserrat Domínguez, directora del Huffington Post Espanya (13 de desembre); Llibre electrònic i les noves regles de joc, amb Javier Celaya, soci fundador de Dosdoce.com (17 de gener del 2013); Analítica web des de zero, amb Mariano Fernández, data & analytics manager a Havas Digital (14 de febrer), i La diversificació del negoci a la premsa, amb Eduard Voltas, editor de Time Out Barcelona (14 de març).