Quins valors s’estan proposant des dels mitjans? I quins es transmeten realment a la ciutadania? És l’espai mediàtic un lloc on es creen i es destrueixen valors? Totes aquestes i d’altres qüestions centraran les 25 taules rodones i debats de la 17a edició de les Jornades de Comunicació Blanquerna, que tenen lloc a la seu del centre universitari des d’aquest dimarts fins dijous.

Enguany, les jornades volen analitzar la capacitat dels mitjans de comunicació per difondre, defensar i modificar els valors de la societat i com reverteix directament sobre els ciutadans i conformen la seva visió de la vida i el món.

Sota el títol Implica’t! Comunicació amb valors, les comptaran amb la participació de periodistes, publicitaris, filòsofs, escriptors i sociòlegs que tractaran des de l’anticatalanisme als mitjans de comunicació fins als estereotips sobre la família en les sèries de ficció, els valors als programes d’humor, la responsabilitat social corporativa en la publicitat o el paper de les xarxes socials en les revoltes al món àrab.