Els primers tres mesos de l’any, Vocento ha registrat unes pèrdues netes de 12,770 milions d’euros, un augment del 39% en comparació als 9,188 milions del mateix període de 2023. A més, el grup obté unes pèrdues d’explotació d’11,247 milions, un 43,7% més que els 7,828 de l’any passat.

El primer trimestre, Vocento va ingressar 80,956 milions d’euros, una reducció del 2,9% respecte dels 83,384 milions de 2023. Dels ingressos, els publicitaris van ser de 33,869 milions (–5,9%); els de la venda d’exemplars 24,741 milions (–3,1%) i els altres ingressos (audiovisuals i promocions) de 22.346 milions (+2,3%).

Pel que fa a les despeses d’explotació de Vocento (sense amortitzacions), de gener a març van ser de 88,279 milions d’euros, un increment del 3,4% en comparació del mateix període de 2023.

Per unitats de negoci, els periòdics registren unes pèrdues d’explotació de 6,005 milions d’euros, una millora del 9,6% respecte de 2023, amb uns ingressos de 63,253 milions (–5,7%). En concret, registren pèrdues ABC, amb 3,713 milions (una millora del 29%); l’esportiu Relevo, amb 1,788 milions (un 9,4% menys) i els suplements i les revistes amb 618.000 euros (empitjoren un 13,5%). Per la seva part, els diaris regionals obtenen un benefici d’explotació de 115.000 euros (–89,5%).

Pel que fa a la divisió audiovisual de Vocento, el primer trimestre assoleix un benefici d’explotació de 689.000 euros, un augment del 4,3% en comparació a l’any passat, amb uns ingressos d’1,226 milions (+3,9%). En aquest cas, la TDT obté un resultat negatiu de 75.000 euros (una millora del 15,5%), mentre que la ràdio registra 762.000 euros de benefici (+1,7%).

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram