Prensa Valenciana Media ha reestructurat la redacció de Levante-EMV a proposta de la seva directora, Lydia del Canto, nomenada al setembre.

En concret, Alfons Garcia Giner és el nou redactor en cap de les àrees de política (de la qual ja n’era el cap), Comunitat Valenciana i València. El periodista comptarà amb tres nous responsables de continuïtat i canalsAgustín AmoresCésar Garcia i Minerva Mínguez, que assumiran la coordinació de la cobertura informativa les 24 hores del dia de les edicions digital i impresa. A més, José Parrilla és el nou cap informatiu de la secció de València, on fins ara n’era redactor.

Per la seva part, Teresa Domínguez és la nova redactora en cap de successos i  grans cobertures; Susana Golf (fins ara directora de la revista Urban) és la nova cap d’opinió, i la subdirectora Gemma Martínez assumeix la nova àrea d’economia, Espanya i internacional, així com la coordinació dels suplements.

Joan Carles Martí segueix com a redactor en cap de cultura, oci, vida i estil (on passa a integrar-se Urban, rellançada el 19 d’octubre), i Cayetano Ros de la secció d’esports.

Per altra banda, José Manuel Sanchis, responsable de continguts del web, s’encarregarà de la coordinació entre les plataformes i els suports en què Levante-EMV difon els seus continguts, mentre que Andrés Hernández de Sá (fins ara redactor en cap d’opinió, Espanya i internacional) és el nou responsable de l’edició impresa del diari.

Finalment, Prensa Valenciana Media ha nomenat Fernando Bustamente com a nou cap de vídeo i fotografia, que coordinarà un equip de deu persones, en una aposta pel format audiovisual, camp on el grup compta amb LevanteTV.

Aposta hiperlocal

Levante-EMV ha nomenat un nou delegat de La Costera, la Canal i la Vall d’Albaida, Agustí Garzó, redactor de l’edició des de 1998. Amb el seu ascens el diari inicia un projecte per oferir edicions locals digitals amb informació actualitzada de cada municipi.

El projecte estarà liderat per la subdirectora Isabel Olmos, que seguirà al capdavant de la coordinació de les diferents edicions territorials (Llevant de Castelló, La Safor, La Ribera, La Costera-La canal-La Vall d’Albaida, Camp de Morvedre, l’Horta i La Marina) i assumirà el repte digital de l’hiperlocalisme.