Coincidint amb l’entrada en fase 2 de desconfinament, el Grup Segre i la la Federació d’Hostaleria de Lleida han endegat una iniciativa de suport a bars i restaurants que ofereixen el diari als clients.

En concret, la Federació, a través de l’empresa Vola, facilita als establiments subscrits a Segre un hotspot o punt d’accés a internet perquè els clients puguin llegir el diari al dispositiu mòbil després d’introduir una contrasenya.

“Som el primer diari a Espanya que utilitza aquest sistema”, destaca Ferran Perdrix, cap del departament d’R+D del Grup Segre. A banda de les edicions del dia en català i castellà de Segre, també s’ofereix accés als últims números de Lectura, DiS o Esport Base. El sistema permet que diversos clients puguin consumir productes del grup alhora.

A més, els establiments poden aprofitar el sistema per presentar als clients les cartes, els menús o altres ofertes. “Hi ha infinites possibilitats”, destaca Ramon Solsona, gerent de la Federació d’Hostaleria de Lleida.