La revista L’Informatiu de Palau-solità i Plegamans ha endegat etapa amb el número d’octubre i la incorporació d’un nou disseny (que inclou un canvi tipogràfic a la capçalera), més pàgines, nous col·laboradors i noves seccions.
D’una banda, la publicació s’ha estructurat en quatre grans apartats: els serveis, les seccions fixes, l’opinió i l’àrea d’actualitat.

Per la seva part, el nou disseny busca remarcar un dels actius més importants de L’Informatiu, la publicitat, segons informa l’AMIC. Així doncs, el que fins ara era un discret sumari d’anunciants passa a tenir més protagonisme.

La nova estructura de continguts se sustenta en una ampliació de la paginació de la revista: des de fa tres mesos, L’Informatiu compta amb 48 pàgines de mitjana, enfront de les 40 que tenia abans.

La renovació del mitjà també afecta l’àmbit digital. En aquesta nova etapa, la publicació potenciarà la seva presència a les xarxes, especialment a Instagram. A més, el web s’adaptarà al nou format aviat, incorporant noves funcions i remodelant el disseny de les seccions existents.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram