El periòdic quinzenal Línia Sant Martí ha publicat aquest dijous el seu número 100, mantenint el lideratge en lectors i difusió al districte barceloní. La capçalera, fundada l’any 2010 per Grup Comunicació 21, revalida la seva presència territorial i es consolida com la publicació de referència a tots els barris de Sant Martí, amb 14.806 exemplars quinzenals sotmesos al control d’OJD-PGD.

Coincidint amb aquesta efemèride, l’empresa editora ha anunciat un ambiciós pla de rellançament progressiu per incrementar continguts, paginació i difusió en els mesos vinents. L’objectiu és poder seguir creixent en un context econòmic que comença a donar símptomes de reactivació. En aquest sentit, els plans de la capçalera passen per incrementar el seu pes i arrelament als barris menys cèntrics, on progressivament s’incrementarà la seva difusió.

El Grup Comunicació 21 edita en xarxa una vintena de capçaleres de proximitat i distribueix 394.056 exemplars certificats a la ciutat de Barcelona i l’àrea metropolitana, aconseguint arribar a nous targets de lectors complementaris als de la premsa generalista.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram