El diari Marca ha reforçat la seva estructura organitzativa amb un reguitzell de nomenaments per tal de consolidar el seu lideratge en la premsa esportiva i impulsar les àrees estratègiques en l’entorn digital.

El director del mitjà, Juan Ignacio Gallardo, vol així enfortir l’organigrama de la redacció i adaptar-la als nous reptes, amb especial atenció a l’àrea multimèdia i audiovisual.

Per una banda, s’ha nomenat com a director adjunt Emilio Contreras, que porta 25 anys a Marca, els darrers cinc com a subdirector i responsable digital del diari. La seva vacant en la subdirecció l’ocuparà Juan Ignacio García-Ochoa, cap de secció des de 2016.

Per altra banda, s’ha nomenat com a caps de redacció Yolanda Santander (Marca TV), Carlos Sacristán (contingut SEO i no esportiu) i Alberto Benítez (xarxes socials).

Finalment, la nova estructura incorpora quatre nous responsables de seccions: Rubén Jiménez (breaking i directes), Almudena Rivera (noves audiències), Nacho Labarga (nous projectes) i Javier Estepa (noves plataformes).

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram