Mentre la majoria de mitjans estatals miren cap a l’Amèrica Llatina quan afronten processos d’internacionalització, Marca també ho fa cap al sud. Una aliança entre Al Fasceela Management, amb seu a Bahrain, i Unidad Editorial permetrà que el diari esportiu tingui edició impresa i en línia als països àrabs.

En concret, a partir de finals d’any o principis del 2014, AFM publicarà una edició setmanal impresa amb els millors continguts de Marca, que es completarà amb l’elaboració i creació de continguts propis relatius al futbol dels països àrabs i notícies esportives més locals.

L’edició en àrab comptarà amb un equip propi integrat a la redacció central de Madrid, i a mig termini es preveu l’expansió progresiva a tots els estats del Consell de Cooperació del Golf Pèrsic.

“Dins del pla estratègic d’Unidad Editorial està la internacionalització de l’univers Marca, que es va iniciar fa uns mesos amb el projecte a Colòmbia”, va manifestar durant la firma amb AFM el president d’Unidad Editorial, Antonio Fernández-Galiano. “Aquests projectes estan cridats a jugar un paper molt important en els propers anys”, va afegir, tot recordant les “importants inversions” a Europa provinents del Golf Pèrsic.