Mònica Hernàndez, Marcela Topor i Mariola Dinarès són algunes de les noves veus de Comunicació 21.

A partir d’aquesta setmana, Comunicació 21 incorpora noves veus d’opinió, especialment dones. Les articulistes que s’incorporen són Marcela Topor, Mònica Hernàndez, Mariola Dinarès, Margalida Solivellas, Jèssica del Moral i Soraya Rodríguez.

“Enfortir la mirada femenina és un dels grans reptes que té Comunicació 21 en aquesta nova etapa. Les noves articulistes oferiran aquesta mirada singular i distintiva, i donaran més transversalitat en l’apartat d’opinió i de reflexió de la capçalera”, explica el director editorial de Comunicació 21, Quim Miró.

A més, també s’estrenaran els periodistes Víctor Costa, Albert Brosa i Agustí Danés, i l’arquitecte Manuel Sánchez-Villanueva Beuter. Les noves veus d’opinió de la capçalera s’uneixen a les ja consolidades d’Estanis Alcover, Joan Maria Corbella, Daniel Condeminas, Gonçal Mazcuñán, Francesc-Marc Àlvaro, Víctor Porres i Sílvia Cóppulo.

“Un dels objectius és eixamplar la mirada al territori, sortir del barcelonacentrisme”, afegeix Miró. Així, properament hi haurà veus referents del País Valencià, les Illes Balears i la Catalunya Nord. Al mateix temps, s’aniran incorporant més analistes d’altres àmbits de la comunicació, el màrqueting i la publicitat.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram