La renovada junta directiva de l’Associació per a la Investigació de Mitjans de Comunicació ha escollit com a nova presidenta Marga Ollero, directora general d’Arena Madrid, essent la primera dona que assumeix el càrrec. Ollero substitueix Pedro Merino (Ymedia), que presidia l’AIMC des de 2010.

La nova junta la completen els vicepresidents Santiago Pérez Otero (La Voz de Galicia) i Marta San Pedro (Carat España); la secretària Virginia Vides (COPE), i els vocals Jordi Catalá (Televisió de Catalunya), Cristina Barranco (Initiative), David Cerqueda (Godó Digital), Gerardo Mariñas (Group M), Sandra Prosperi (Hearst) i Fernando Rodríguez (Publicis Media).

Marga Ollero va iniciar la seva carrera professional a Kantar Media com a executiva de servei al client, i després va passar per diferents agències de mitjans com Mindshare i Zenith Media, en ambdós casos com a responsable de l’àrea de recerca.

Dins de l’AIMC, Ollero ha format part de diferents òrgans com la comissió tècnica i el grup de treball de marques, entre d’altres.

A més, és vicepresidenta de la Branded Content Màrqueting Association (BCMA) en l’àrea de recerca i mesurament, forma part de la junta de l’Associació d’Agències de Mitjans (AM).