La Comissió Nacional de Defensa de la Competència de l’Argentina ha autoritzat la compra per part del Grup Mediapro dels tres canals Fox Sports al país propietat de The Walt Disney Company, en ple procés de desinversions després d’adquirir 21st Century Fox.

“Amb l’adquisició dels canals Fox Sports, uns dels líders entre els canals esportius prèmium a Argentina, Mediapro consolida la seva posició al país i a tot el continent sud-americà”, assenyala Tatxo Benet, soci fundador del grup.

“Estem convençuts que els clients de Fox Sports apreciaran el nou projecte de continguts esportius que Mediapro posarà en marxa amb l’ambició de convertir-se en un referent del país. Lluitarem pel lideratge, com sempre hem fet a tot el món en els nostres més de 25 anys d’història”.

Els canals adquirits operen amb els noms de Fox Sports, Fox Sports 2 i Fox Sports 3, i compten amb més de 8 milions de subscriptors i més de 4.000 hores anuals de continguts originals, destaca Mediapro en un comunicat. Les cadenes emeten anualment més de 2.000 competicions esportives i més de 2.000 hores de programes esportius en directe.

Amb seu a Buenos Aires, Mediapro està present a l’Argentina des de fa més de 24 anys amb unitats de negoci dedicades a oferir serveis audiovisuals i innovació, desenvolupament de nous formats digitals i producció de continguts. El grup té a l’Argentina un equip de més de 620 professionals.