El passat 1 de setembre va iniciar les seves emissions Mediapro, un canal informatiu de TDT de l’ens públic France Télévisions, que compta amb un pressupost de 18 milions d’euros. Abans de la seva arrencada, Mediapro va enllestir el disseny i la integració de la nova cadena en tan sols dos mesos.

La productora catalana es va adjudicar la tasca via concurs públic, superant els grups Ericsson i Videlio en la darrera fase. A més, durant els primers mesos d’emissions, Mediapro s’encarrega del suport i el manteniment de Franceinfo. La infraestructura dissenyada i construïda per la productora inclou un plató de 240 metres quadrats amb deu càmeres; la redacció; un control de realització i de continuïtat, i cabines de traducció simultània, entre d’altres.

Franceifo, que també emet per internet, té una forta presència a les xarxes socials, i està concebut per crear sinergies amb les diferents redaccions de la resta de mitjans públics. El nou canal compta amb un pressupost de 18 milions d’euros i es produeix a les instal·lacions de Radio France, France Inter i France 24; aquesta última, la televisió informativa internacional.

L’oferta de canals francesos d’informació 24 hores es completa amb les privades BFMTV, I-Télé i LCI.