Mediapro ha tornat a ser la productora que ha emès més continguts a les televisions en obert aquesta temporada, amb un total de 3.364 hores (d’estrena i redifusió), tot i patir una reducció del 15% respecte del curs anterior.

Així ho indica un informe de la consultora GECA amb dades de Kantar Media del 6 de setembre al 21 de juny, comptant les hores produïdes en cadenes generalistes, temàtiques de TDT i els primers canals autonòmics.

En el segon lloc se situa Contubernio amb 3.179 hores (un 18% més que la temporada 2020-2021), superant Unicorn amb 2.919 (+2%) i Molinos de Papel 2.709 hores (-31%).

Completen el Top 10 Globomedia amb 1.997 hores (-14%); La Fábrica de la Tele, 1.727 (-12%); Zanskar Producciones, 1.673 (+76%); Mandarina, 1.345 (+27%); Digytal Audiovisuales, 1.342 (+14%), i Plano a Plano, amb 1.124 hores (+48%).

Per grups audiovisuals, The Mediapro Studio és líder en el nombre d’hores televisives emeses aquesta temporada (7.245 hores), seguida de Mediterráneo (6.641), Banijay (2.838), Vocento (2.121), Secuoya 1.196) i Buendía Estudios (860 hores).