Mediapro fa un pas més en la seva expansió internacional amb la posada en marxa d’una nova marca: The Mediapro Studio. D’aquesta manera, el grup cerca evolucionar en el paper de productora de continguts referent a l’Estat per convertir-se protagonista actiu a nivell internacional amb l’impuls de produccions destinades al mercat global.

The Mediapro Studio, amb seu a Barcelona, compta amb deu oficines creatives a tot el món i actualment té 200 projectes en marxa. La inversió del grup és de 200 milions d’euros per a produccions de sèries (34 previstes aquest any), pel·lícules, programes d’entreteniment, formats de curta durada i documentals a Espanya, Itàlia, Portugal, Gran Bretanya, Finlàndia, Colòmbia, Mèxic, Argentina, Xile, Estats Units i Orient Mitjà.

Al capdavant de Mediapro Studio hi ha Javier Méndez Zori, Javier Pons i Laura Fernández Espeso, que tenen l’encàrrec d’impulsar la creació, la producció, el finançament i la distribució de continguts, reforçant la seva presència als EUA a través de la seu a Nova York oberta fa tres anys. La seva estructura abasta tota la cadena de valor.

“Ha arribat el moment de transcendir el nostre paper de productora per convertir-nos en Studio”, assenyala Jaume Roures, soci gestor de Mediapro. “Durant 25 anys hem produït centenars de projectes d’enorme qualitat al voltant del món, amb la capacitat de desenvolupar contingut global, des del concepte fins a l’emissió, incloent producció executiva i direcció artística. Per això, ens sentim preparats per fer un pas més per crear contingut únic”, afegeix al respecte.

“Volem ser una companyia global, un keyplayer de la indústria internacional de contingut, augmentant la nostra presència a nivell global com a part de la nostra evolució”, indica l’altre soci gestor del grup, Tatxo Benet. “Estem molt il·lusionats amb aquest pas que ens permetrà expandir la nostra audiència i augmentar la nostra capacitat de producció”, afirma el directiu.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram