Mediapro ha tornat a ser la productora que ha emès més continguts a les televisions en obert aquest any, amb un total de 5.018 hores (d’estrena i redifusió), un increment del 12% respecte de 2021.

Així ho indica un informe de la consultora GECA amb dades de Kantar Media de 2022 (actualitzades el 12 de desembre), comptant les hores produïdes en cadenes generalistes, temàtiques de TDT i els primers canals autonòmics.

En el segon lloc se situa Contubernio amb 4.012 hores (un 2% més que l’any anterior), seguida d’Unicorn amb 3.504 (+1%); Molinos de Papel, 2.316 (–41%), i Globomedia amb 2.231 hores (–17%).

Completen el Top 10 La Fábrica de la Tele amb 2.117 hores (–13%); Mandarina, 1.710 (+20%); Digytal Audiovisuales, 1.582 (+12%); Zanskar Producciones, 1.556 (–24%), i Plano a Plano amb 1.341 hores (+5%).

Per grups audiovisuals, The Mediapro Studio és líder en el nombre d’hores televisives emeses el 2022 amb 8.796 hores (el 12,9% del total), seguida de prop per Mediterráneo amb 8.129 (11,9%). A més distància es troben Banijay (2.854 hores), Vocento (2.200), Secuoya (1.218), Buendía Estudios (731) i Grupo Boomerang TV (697 hores).