L’aposta estratègica de Mediapro pels eSports fa una passa més. El grup ha posat en marxa U-BEAT, una plataforma online en espanyol per al mercat internacional que ofereix continguts de vídeo sota demanda i en directe amb formats concebuts per ser consumits a través dispositius mòbils.

En la seva presentació, dijous a la Barcelona World Games, el soci gestor de Mediapro, Tatxo Benet, va destacar que els eSports són una “línia estratègica” per al grup, i que el llançament de U-BEAT és “un pas significatiu en aquest sentit, ja que ens permet estar presents a tota la cadena de valor”.

Benet situa l’aposta del grup “com a part de la nostra política d’innovació constant i en totes les nostres línies de negoci; i forma part del desenvolupament natural de Mediapro, que vol ser líder també en aquest camp”.

U-BEAT aspira a convertir-se en referència entre els aficionats als eSports de tot el món, amb més de 3.000 hores de competicions, informació, actualitat i entreteniment, a més de continguts exclusius de producció pròpia. La plataforma oferirà en exclusiva competicions i continguts dels videojocs més populars, com League of Legends, Clash Royale, Fortnite, CSGO i Call of Duty; competicions i esdeveniments produïts per la Lliga de Videojocs Professional (LVP), i les competicions internacionals més rellevants.

Amb el llançament de U-BEAT, Mediapro consolida la seva aposta pel sector dels videojocs i els eSports, després de la integració fa dos anys de Fandroid i més recentment de Breach Studios. Amb activitat a Mèxic, Argentina, Xile, Perú i Regne Unit acumula més de 20 milions d’usuaris únics anuals i un 75% de l’audiència mundial de parla hispana, segons destaca el grup.