La Lliga de Futbol Professional ha fet públic el resultat de la subhasta dels diferents lots de comercialització dels drets per a l’explotació de continguts audiovisuals de la propera temporada a la 2018-2019 (corresponents a la primera i la segona divisió i la Copa del Rei). És a dir, els paquets que quedaven per assignar.

Dels cinc lots a subhasta, se n’han atorgat tres a Medipro (que acaba de recuperar el canal Gol) i els altres dos s’han quedat sense destinatari perquè cap de les ofertes havia assolit el respectiu preu de reserva individual. El grup català ha estat l’adjudicatari dels lots corresponents a un partit en obert de primera divisió per jornada (per 13,8 milions d’euros); quatre partits en obert per jornada de segona divisió (per 15 milions), i els resums en obert de les diferents competicions (per 27 milions).

Els dos lots de la LFP que han quedat deserts eren, un per a l’adjudicació d’un partit de Copa del Rei de cada ronda en obert (excepte la final), i l’altre per a l’emissió per internet en diferit de tots els partits de primera i segona divisió i la Copa del Rei. Ara, la patronal dels clubs de futbol ha convocat una nova ronda d’ofertes.