The Mediapro Studio ha signat un acord de coproducció amb Chilevisión, del grup Turner Latin America, de cara a reforçar la seva expansió internacional.

El primer projecte inclòs en l’acord és El discípulo del chef, un talent show culinari que compta amb la col·laboració de Phileas Productions. Es tracta d’una de les grans apostes de Mediapro en la no ficció, i com a tal es presentarà en la propera edició del mercat MIPCOM.

Amb aquest acord, Mediapro i Turner Latin America afermen el seu compromís per la producció de formats nous i originals, en aquest cas per al mercat xilè.

El projecte forma part de l’acord global de cinc anys que van segellar ambdues companyies a principis de 2018 per al desenvolupament i la coproducció de continguts multiplataforma per a Llatinoamèrica. El conveni contempla una inversió total de 9 milions d’euros, i ja compta amb la realització de la sèrie de ficció de vuit episodis Las Bravas F.C.

“L’aliança de The Mediapro Studio amb Turner Latin America és una excel·lent oportunitat per sumar la nostra experiència al seu talent i contribuir així a la difusió de contingut nou i de qualitat al país, confirmant així la nostra voluntat de lideratge en la producció de continguts”, comenta Laura Fernández Espeso, directora de TV de The Mediapro Studio.

“Estem molt contents de poder concretar aquesta aliança amb de The Mediapro Studio, amb qui hem aconseguit un excel·lent nivell de sinergia respecte al desenvolupament de formats i a noves oportunitats de continguts. Totes dues parts comptem amb grans equips humans, sent El discípulo del chef el començament d’un treball de llarg recorregut”, assenyala Javier Goldschmied, director de programació de Chilevisión.