Aquest dimarts han arrencat les emissions en proves d’Energy, el nou canal de Mediaset, el qual comença a emetre oficialment el proper 9 de gener. Destinat a un públic “principalment masculí, jove i urbà”, ocuparà la freqüència de Canal+ 2.

El llançament d’Energy, que completa l’oferta televisiva de Mediaset, suposa també el replantejament publicitari del grup. Així, a partir de l’1 de febrer, la nova cadena s’integrarà en un mòdul amb Cuatro i Divinity, el qual seguirà la pauta única; és a dir, emetrà els mateixos anuncis als tres canals (la pauta la marcarà Cuatro).

Per la seva part, el mòdul de Telecinco inclou Factoría de Ficción i La Siete a l’hora de vendre el producte. Amb tot, les dues darreres, agrupades en el paquet NoSoloFDF creat l’1 d’agost, seguiran amb la pauta única, mentre que Telecinco i Boing continuaran anant per lliure quant als anuncis.

Fins ara, Cuatro també anava per lliure, mentre que Divinity seguia la pauta única de NoSoloFDF.

Millor eficàcia publicitària

A banda, Publiespaña assegura que, el seu compromís de programar blocs publicitaris amb menys de 6 minuts, millora l’eficàcia de la publicitat. En concret, la comercialitzadora de Mediaset explica que el record i la recomanació de marca de les campanyes en aquests blocs milloren els índex més d’un 30% per sobre de la mitjana, i més d’un 55% sobre la publicitat emesa en blocs de més de 6 minuts de publicitat convencional.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram