Malgrat haver criticat en alguna ocasió l’estratègia publicitària de pauta única instaurada per Antena 3 (consistent en emetre simultàniament els mateixos anuncis per a la família de cadenes), finalment Mediaset farà el mateix, almenys en la meitat de les seves cadenes. En concret, ha creat el paquet NosoloFDF (NSF), que començarà a aplicar-se a partir de l’1 d’agost, que emetrà els mateixos anuncis a Factoría de Ficción, La Siete i Divinity. El nou paquet es dirigeix a una audiència propera al 5% de quota de pantalla i amb un target comercial proper al 7%, segons dades del juny. Telecinco, Cuatro i Boing, de moment continuaran emetent la seva publicitat per lliure.

Segons Publiespaña, l’objectiu és “seguir oferint el millor servei possible als anunciants, simplificar els sistemes de planificació i gestió, i adaptar la seva oferta a la situació actual del mercat”. A partir d’ara, doncs, Mediaset funcionarà amb un sistema mixt de mòduls i de pauta únic. En horari de màxima audiència, la nova oferta també contempla blocs curts en publicitat convencional inferiors als 6 minuts.

Amb l’arribada de la TDT, Antena 3 va apostar per la pauta única, mentre Telecinco ho va fer pels mòduls. Fa un any, però, va decidir començar a emetre en el sistema de la cadena de Planeta, que semblava donar millors resultats econòmics, tot i que va acabar tornant als mòduls. Finalment, amb l’ampliació de la família de cadenes, ha adoptat un sistema mixt de pauta única (per a FDF, La Siete i Divinity) i mòduls (Telecinco, Cuatro, el paquet NSF i Boing).

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram