Mediaset España es reforça per partida doble amb la compra de la plataforma ElDesmarque: a nivell d’internet i en continguts esportius. La voluntat és complementar amb nous perfils els seus sites de televisió i plataformes de continguts en directe i a la carta Mitele i Mtmad.

“Mantenim el nostre compromís de desenvolupament en l’entorn digital i ho fem incorporant més talent al nostre negoci de continguts”, assenyala Paolo Vasile, conseller delegat de Mediaset. El directiu considera que ElDesmarque “complementarà la nostra audiència, sumant forces amb una de les nostres marques més potents, Deportes Quatro, i contribuint a generar noves sinergies entre continguts multimèdia i televisius esportius, on som un referent”.

Per a Federico Quintero, conseller delegat d’ElDesmarque, l’operació “escenifica la consolidació d’un projecte que va néixer [el 2006] amb la idea d’ocupar un espai en la informació esportiva digital on la capil·laritat regional és el seu pilar estratègic”. Quintero es mostra convençut que, amb la “potència” de Mediaset tant en continguts com en monetització de producte, ElDesmarque aconseguirà “ser un referent de la informació esportiva, de model de negoci digital i de producte publicitari”.