El fins ara director digital d’Axel Springer España, Miguel Castillo, ha estat nomenat director de producte, ampliant les seves responsabilitats sobre tot l’àmbit digital, ja que fins ara es limitaven a la part tecnològica, i ara suma el desenvolupament de continguts i audiències i el màrqueting. D’aquesta manera, el grup queda organitzat en dos pilars, el desenvolupament del producte i el desenvolupament d’ingressos.

Miguel Castillo compartia la responsabilitat del producte digital amb Manuel del Campo, conseller delegat d’Axel Springer, que ara se centrarà més en el desenvolupament de negoci i les relacions institucionals. L’empresa editora explica que la nova estructura ha estat provocada pel gran volum de negoci digital.

“Seguirem fent créixer les nostres marques enfocant-nos a l’usuari, que estarà al centre de la nostra estratègia. Continuarem treballant perquè els productes d’Axel Springer España creïn connexions duradores amb les seves comunitats d’usuaris. A més, farem nous passos per impulsar la col·laboració i integració dels equips i les redaccions”, assenyala Castillo, que es va incorporar a la companyia el 2009.

“Estem molt il·lusionats amb aquesta nova organització, que respon a les necessitats del nostre negoci, en què el segment digital segueix creixent de forma imparable i ja suposa el 85% de la nostra facturació”, apunta Manuel del Campo. “Miguel és una persona clau en l’èxit de la nostra companyia, un professional extraordinari i una excel·lent persona de la meva confiança total, i ara la companyia necessita que assumeixi noves responsabilitats. No tinc dubtes que amb ell al capdavant dels productes digitals el nostre creixement es potenciarà de manera significativa”, afegeix.