Movistar Plus+ ha introduït canvis en la seva estructura amb l’objectiu d’accelerar la transformació del negoci i créixer en el sector audiovisual. Com a primer pas, simplifica el comitè de direcció en cinc àrees de negoci i quatre àrees transversals.

L’àrea de continguts es divideix en dos eixos. Una, la direcció de ficció i entreteniment, amb Domingo Corral al capdavant, que unifica la creació, l’adquisició i la producció de continguts d’entreteniment, ficció i documentals de la plataforma. I l’altra, la direcció d’esports, liderada per Enric Rojas, que s’incorpora al grup, per continuar impulsant el posicionament de Movistar Plus+ amb un únic comandament en els processos d’adquisició, creació de continguts i producció de retransmissions, i formats.

En la nova estructura, es crea una direcció de màrqueting encapçalada per Purificación González, l’objectiu de la qual és desenvolupar una proposta “rellevant i diferencial” de marca i continguts, potenciant el consum en qualsevol suport.

Per la seva part, l’àrea comercial i de desenvolupament de client tindrà com a missió créixer en el mercat amb una experiència d’usuari personalitzada. Estarà liderada per Agustín Navarro, que serà el responsable de la captació i gestió de clients.

A més, es reforça l’àrea d’operacions i nous negocis amb Domingo Nieto, que a més de dirigir la comercialització publicitària, la venda de continguts i la productora TBS, haurà d’impulsar noves línies d’ingressos per a la companyia. Ignacio Fernández Vega passarà a ocupar la direcció de TBS.

El comitè de direcció de Movistar Plus+ manté les direccions transversals de finances amb José Antonio García Villar, l’àrea d’assessoria jurídica amb Ángeles López-Lobatón, l’àrea de persones amb Loreto González, i el desenvolupament tecnològic de la plataforma amb Saúl García.

Finalment, l’àrea de comunicació de Movistar Plus+, integrada en la direcció global de Telefónica, continua sota la responsabilitat de Pedro Calvo.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram