Dilluns es va llançar oficialment La Última Hora, un digital “lliure i valent” dirigit per  Dina Bousselham, fins ara membre de la gestora de Podem a la Comunitat de Madrid, i exassessora del secretari general partit, Pablo Iglesias. El partit nega tenir res a veure amb el projecte.

La Última Hora es presenta com un mitjà de comunicació “sense ingressos per publicitat ni de bancs ni de multinacionals ni de cap altre tipus” que dependrà “només” de les aportacions de les persones associades. La quota és de 5 euros mensuals, 30 semestrals i 60 anuals.

“En l’era de la digitalització, de les xarxes socials i de la desinformació, es fa més necessari que mai defensar el dret a una informació veraç i rigorosa. Parlem d’un context on la majoria dels mitjans de comunicació s’han convertit en negocis al servei de bancs i multinacionals o, simplement, en aparadors on es promocionen altres productes a través de la publicitat”, assenyala Bousselham, que ha deixat Podem, on treballava des de 2014.

“Necessitem un periodisme compromès amb la democràcia, que lluiti contra els rumors i les fake news que, cada dia, intoxiquen l’opinió pública a força de difondre odi i mentides. I fer-ho sense deure-li res a ningú. Excepte a la ciutadania”, rebla en el seu primer editorial com a directora de La Última Hora.