Aquest dijous s’ha posat en marxa oficialment Tot Barcelona, un nou diari digital impulsat pel periodista Salvador Cot, director d’elMón.

Tot Barcelona es presenta com un mitjà multiplataforma que vol reflectir la ciutat com a “centre de negocis, potència turística, focus d’irradiació cultural, àgora social i referent occidental del Mediterrani”.

El nou diari s’estructurarà a l’entorn de la informació ciutadana, amb especial atenció al debat municipal, electoral, associatiu i social, sense perdre de vista els barris i les necessitats i reclamacions dels veïns. Però també entenent Barcelona “com un pol de creixement econòmic, obert a les empreses i a un turisme multitudinari però respectuós amb els actius de la ciutat”.

Com ja vam informar fa tres setmanes, el nou digital està editat per Diari ConnexióBCN, empresa creada a l’estiu participada per Comunicació Vinària i Totmedia, entre d’altres. Així doncs, Tot Barcelona passa a formar part de la xarxa de digitals del grup Totmedia, elMón.cat i mitjans associats.

L’editor de Tot Barcelona és Salvador Cot, administrador únic de Comunicació Vinària, i la directora és Sílvia Barroso, fins fa poc subdirectora de l’Ara, on treballava des del seu naixement (ambdós van coincidir a l’Avui.cat durant el període 2008-2010).

La subdirectora del nou digital és Meritxell M. Pauné, fins fa poques setmanes coordinadora de les edicions locals i redactora de la secció de Barcelona de La Vanguardia. La redacció es completa amb els periodistes Xavi Fernández de Castro, David Cobo i Adrià Lizanda.

El director comercial de Tot Barcelona és Jordi Gàlvez, provinent del grup Unidad Editorial.