Prensa Ibérica ha posat en marxa una capçalera digital: El Periódico de Tarragona. Serà una finestra oberta a l’actualitat del Camp de Tarragona i les Terres de l’Ebre per cobrir un espai on el grup editor no compta amb cap capçalera associada.

“Aquest nou projecte digital forma part de l’estratègia fixada per Prensa Ibérica de ser presents i trepitjar terreny d’un espai prioritari i de gran abast informatiu com és Tarragona i la seva província”, ha assegurat a Comunicació 21 el director general del grup a Catalunya i les Illes Balears, Fèlix Noguera.

Actualment, El Periódico de Tarragona compta un perfil a X i ha incorporat un redactor, Jan Magarolas, que fins ara treballava al Diari de Tarragona. Segons ha confirmat Noguera, la prioritat pel grup serà incrementar la plantilla amb un mínim d’un redactor més i un comercial per reforçar el llançament de l’edició digital tarragonina.

“El Periódico de Tarragona tindrà una entitat pròpia, i servirà per compartir continguts amb les diferents capçaleres del grup amb l’objectiu de reforçar el nostre posicionament als mercats on ja som líders i redoblar esforços allà on no ho som encara”, diu Noguera.

En l’estratègia de Prensa Ibérica no és prevista una edició de paper. Així i tot, Noguera ha remarcat que “puntualment, si l’ocasió s’ho val, sí que tenim previst fer alguna cosa en paper”. Prensa Ibérica té previst presentar públicament El Periódico de Tarragona la propera tardor.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram