Gidària és una nova revista mensual en paper, de distribució gratuïta, centrada en l’economia social de les comarques gironines. Impulsada per Nina Pagès, Sergi Custey i Paula Meijide, la publicació va guanyar el guardó al millor projecte de comunicació periodística en la darrera edició dels Premis Carles Rahola de Comunicació Local. El primer número ha tingut un tiratge de 1.000 exemplars i s’espera arribar als 5.000 en les properes edicions.

Gidària té una vocació pedagògica i de divulgació, i busca introduir els lectors en l’univers de l’economia social i solidària, fomentant la seva participació en projectes d’aquestes característiques.

La publicació aspira a esdevenir un espai de promoció, trobada i reflexió de les accions i projectes de caràcter solidari promogudes per organitzacions i empreses de les comarques gironines. La voluntat és difondre les notícies relacionades amb el món de l’economia solidària i apropar-les a un públic jove, i així enfortir la xarxa d’emprenedors i empreses que treballen la responsabilitat social corporativa.

La revista inclourà reportatges en profunditat, entrevistes, cròniques i notícies; agenda d’activitats; espais d’opinió per a persones vinculades al món de la solidaritat, la banca ètica i el tercer sector; una pàgina de perfils, i un apartat dedicat a la cultura solidària. 

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram