Nielsen ha presentat una solució de mesurament d’audiències crossmedia que ofereix deduplicacions en pantalles de TV lineal, TV connectada, ordinador i dispositius mòbils.

Amb el nom de Nielsen One, està formada per dues ofertes principals. Una és Nielsen One Ads, disponible des de setembre en una vintena de països, entre els quals Espanya. I l’altra és Nielsen One Content, que aquest mes s’ha llançat a Dinamarca. El calendari de desplegament i les característiques específiques de la solució variaran en funció del mercat.

La companyia destaca que Nielsen One permet a editors i plataformes saber exactament qui està veient què, i proporciona als compradors de mitjans el poder de planificar, optimitzar i mesurar les campanyes amb confiança.

“El llançament de Nielsen ONE Content i Ads a nivell global ens ajuda a impulsar un millor futur dels mitjans i és un pas veritablement transformador cap a la consecució del mesurament deduplicat crossmedia”, assenyala Deirdre Thomas, directora de producte de la divisió de mesurament d’audiències de Nielsen.

“La posada en marxa de Nielsen ONE Content a Dinamarca és una fita important per a la indústria i per al futur del mesurament d’audiències a través de plataformes i dispositius per proporcionar mètriques deduplicades”, ressalta.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram