El digital cultural Núvol ha publicat el primer número de la revista impresa, que es pot trobar als quioscos des del passat cap de setmana i fins al 2 de juliol (amb el diari Ara), a més d’algunes llibreries de Barcelona i al portal Libelista. La publicació en paper té una periodicitat anual i un preu de 10 euros.

El Núvol imprès ofereix 160 pàgines amb textos inèdits d’autoria diversa (Ramon Solsona, Kap, Mercè Ibarz, Enric Casasses, Tina Vallès, Kap, Isidre Grau, Montse Barderi o Adrià Pujol, entre d’altres) i un recull d’alguns dels articles amb més bona acollida de la seva hemeroteca. Els continguts s’organitzen per hashtags i apunten al web amb codis QR que vinculen els articles a arxius multimèdia.

El llançament de la revista en paper forma part de l’ampliació del projecte impulsada coincidint amb el cinquè aniversari de Núvol, juntament amb la creació d’una col·lecció d’e-books i la incorporació de continguts prèmium.

Per finançar totes aquetes novetats, Núvol va posar en marxa una campanya de micromecenatge amb la qual va recaptar 19.112 euros (l’objectiu eren 17.000 euros).