El Grup Comunicació 21 ha signat un acord amb l’Oficina de Justificació de la Difusió (OJD) que permetrà, a partir d’aquest mes de març, certificar els tiratges de totes les edicions de la xarxa de periòdics que edita. Així doncs, les capçaleres auditades seran els setmanaris Línia Vallès, Línia Badalona i Línia Maresme (que es llançarà el proper 8 de març), i les deu edicions mensuals de Línia Barcelona que es distribueixen als corresponents districtes de la ciutat (incloent la quinzenal Línia Sants).

La suma d’exemplars que es podran acreditar supera els 420.000 acumulats mensualment, i la certificació oficial permetrà optimitzar la comercialització de les diferents capçaleres. El Grup Comunicació 21 edita la primera xarxa de periòdics gratuïts de proximitat de Catalunya i també està auditada pel Baròmetre de la Comunicació i la Cultura, que en l’última onada ja va acreditar que una de les capçaleres del grup, Línia Vallès, era el periòdic setmanal, gratuït i de proximitat més llegit de Catalunya.

Les primeres dades de l’OJD es faran públiques a la propera onada del mes de juny.