OJD Interactiva ha posat en marxa Traffic Monitoring, una eina que permet monitoritzar de forma diària les principals mètriques de trànsit web, com ara visitants únics, visites i pàgines vistes, de tots els mitjans digitals subscrits al servei d’auditoria. Així, Traffic Monitoring ofereix les audiències diàries i acumulades total i per promigs; el trànsit segmentat per geolocalització; dades categoritzades per tipus de web;  variacions percentuals de les mètriques per analitzar tendències; dominis i subdominis dels webs, i l’evolució mensual dels mitjans.

Segons destaca OJD, amb aquesta eina els mitjans poden conèixer l’audiència de la seva competència per interpretar el comportament del mercat publicitari i comparar els resultats de les campanyes de màrqueting digital.

Traffic Monitoring busca “satisfer la demanda actual que existeix en el mercat per poder contrastar a través d’una eina d’intel·ligència competitiva, amb una interfície gràfica i usable, les dades censals diàries”. Per a OJD, la intel·ligència competitiva és “una de les “claus” per a la innovació i el creixement empresarial.