OJD Interactiva modificarà a partir del proper mes de gener alguns dels paràmetres que utilitza en els seus informes amb l’objectiu de reflectir millor la realitat del tràfic dels webs. En concret, els canvis afecten les cessions de trànsit, la comptabilització d’aquest per origen geogràfic i la utilització de la mitjana diària en lloc de l’acumulat mensual que fins ara s’utilitzava.

En relació a les cessions de trànsit, OJD Interactiva les limitarà al 20%, de manera que almenys el 80% del trànsit d’un lloc web haurà de ser propi.

Pel que fa a l’origen del trànsit, OJD introduirà la diferenciació entre el trànsit estatal i el de la resta de països, la qual cosa facilitarà el mesurament híbrid anunciat per Nielsen i es podran combinar dades.

Quant als indicadors diaris, a partir de gener es publicaran a les actes certificades les dades d’usuaris únics, visites i pàgines vistes amb mitjanes diàries, estenent així al mesurament web el que és habitual en altres divisions d’Introl, com ara la certificació de la difusió de les publicacions impreses.

Font: DigiMedios