Amb l’excusa de celebrar Sant Pere i els 40.000 seguidors a Twitter de Pedro J. Ramírez, la plataforma Orbyt ha llançat una oferta d’accés gratuït durant tres dies a El Mundo, Marca i Expansión (no s’inclouen les capçaleres que no pertanyen a Unidad Editorial).

Amb tot, la promoció, que és efectiva des d’aquest dimecres fins divendres, coincideix amb l’arribada de Kiosko y más, que aplega l’ABC, El País, La Vanguardia, El Periódico i Público, a més de revistes d’RBA i Axel Springer, entre altres capçaleres.

A banda, durant aquest tres dies, els internautes podran subscriure’s a El Mundo, Marca i Expansión a Orbyt amb un 50% de descompte. La promoció amb aquest descompte, diuen, serà la darrera del quiosc digital abans de què anunciï noves tarifes.

Durant els tres dies de la promoció, els twittaires podran compartir les seves experiències a Orbyt, a més de fer suggeriments i exposar dubtes, a través de l’etiqueta #descubrirorbyt.