Els propers 8 i 9 de novembre tindrà lloc la quarta edició de les Jornades Internacionals de Premsa Gratuïta i Mitjans Digitals que, com ja vam avançar, s’estructurarà en dos blocs temàtics: La publicitat i els nous models d’ingressos, i Cap a on va el periodisme?

L’ACPG ja ha començat a fer públics alguns dels participants a la trobada. Entre ells, el periodista Gumersindo Lafuente, fins fa poc responsable de l’edició digital d’El País, que oferirà la ponència Del paper a la xarxa: La difícil transició d’un ofici i d’una indústria; i Piet Bakker, professor de Qualitat en Periodisme de Mitjans Creuats a l’Escola de Periodisme i Comunicació de la Universi­tat Tècnica d’Utrecht, que participarà amb Els periodistes com agre­gadors i community managers.

Per la seva part, l’expert en productes per a mòbils Tim Rowell oferirà la ponència Vols construir una aplicació exitosa per a la teva publicació? Llavors aquests són els 10 errors a evitar…, i Josep-Lluís de Gabriel i Eroles, fundador de Laboratori de Màrqueting Digital Bitlonia.com, tractarà Les 10 principals tendències en Màrqueting Digital 2013.